woensdag 4 juli 2012

1e wendag school van mijn jongste telg!

Zo, ben ik weer! Vanmorgen Daniel, mijn jongste zoontje naar school gebracht voor een 1e wenochtend. Nou, het ging bijzonder goed. Geen traantjes (tenminste, niet toen ik er nog was...), dus mams hield het ook droog, ahum;). Tja, ik weet nog heel goed dat Njord, mijn oudste voor 't eerst naar school ging. Moest ik best even aan wennen hoor. Nu is het al weer heel anders. Ik verheug me eerlijk gezegd best op meer tijd voor mezelf. Lekker aanlummelen, de tig klusjes 1 voor 1 oppakken. Zo ben ik van plan op de kinderkamertjes weer even op te leuken. Leuk verfje, burootje kopen voor Njord, een klein kastje etc. Leuk, heb ik helemaal zin in. En ik heb ook veel rommelhoekjes in huis, die nodig opgeruimd moeten worden (= minder leuk...aahh). Maar goed, eerst even wennen vandaag.
En ik wil graag een cursus schilderen doen. K zag laatst een leuke workshop van een bekende schilder. Thema; schilderen met kleur. Lijkt me wel wat! Nou je hoort wel, deze mams maakt allerlei leuke plannetjes; oja ; ik stop ook met werken....nee hoor...grapje! Ik zal voorlopig, lees tot mijn haren wit/grijs zijn geworden...moeten blijven werken.
Hee, even genoeg voor nu, ga lekker in de zon, kopje koffie drinken. Vanmiddag ga ik denk ik met de kinderen naar t zwembad. Het is nu al heerlijk warm. Beloofd wat! bloggroetjes van Linda

Daniel is het jongetje helemaal links op de foto; Njord zit op zijn knietjes naar de vrachtauto (foto is genomen op kinderfeestje van de oudste!)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie! groet Blogmama Linda