vrijdag 6 juli 2012

voordelig lezen!

Zo, mijn oudste is naar een kinderfeestje van een jongetje uit zijn klas. Ik ga dadelijk wat leesvoer halen uit de bibliotheek. Ik ben sinds een paar maanden lid en het bevalt me prima. Ik lees ontzettend graag en ik haal ook boeken op voor de kinderen. Om uit voor te lezen, maar ze ''lezen'' zelf ook al een beetje. Gaan ze samen een boekje lezen. Heel schattig. Njord, mijn oudste kan al een beetje lezen en begint er veel plezier in te krijgen. Daniel, de jongste, is vandaag een tweede keer naar school geweest, om te wennen. Nou dat gaat echt heel goed. Ik heb vandaag een vrije dag genomen en ook dat bevalt me super. Vanmorgen heerlijk aangelummeld. Is echt heerlijk hoor. Natuurlijk had ik wel even toen ik vanmorgen op mijn fiets boodschapjes ging halen, dat ik dacht;''wel gek, geen klein kletsend jongetje achterop!''
O, ik heb nog een tip voor alle moeders die gek zijn op shoppen en dan uiteraard voor weinig geld;
kijk eens op de volgende site; http://www.limango.nl/ . Je laat je eenmalig gratis registreren en je krijgt dan elke week de shopaanbiedingen van de week. Dat kan zijn kinderkleding of sieraden of bijvoorbeeld superleuke tassen.
Je moet wel geduld hebben. Als je besteld, duurt het 2- 4wk voordat je je bestelling binnen hebt.

Zo is er zopas een superleuke groene, leren handtas voor me bezorgd. En ik heb er maar 29,95 euro voor betaald. Top toch. Even zien? Zie de foto's. O, zoals je ziet vind Daniel mijn nieuwe tas ook heeeeeeeeeel mooi! Maar t was het wachten wel waard! Hee, tot de volgende keer, groet van blogmama linda

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie! groet Blogmama Linda