zaterdag 21 juli 2012

vakantiekoopjes!

zo, ben ik weer. k ben opgestaan vanmorgen om 9.30, jawel. We hebben uitgeslapen! Toch wel heel fijnhoor. Mijn jongens zijn tegen 7.00 uur wakkker en we spreken dan af dat ze naar beneden gaan om tv te kijken. Is heel fijn voor mama (en papa..;-) ha ha. Ik had vanmorgen een beetje een katertje geloof ik. K ben gisteravond met een paar meiden van mijn werk naar de bios geweest en ik heb een paar witbiertjes gedronken....ik kan ook nergens meer tegen zeg! Maar om even over de bios te hebben; een echte aanrader; Magic Mike. Gaat over een ...strippende bloedmooie man....beetje chaotisch...geen echt verhaal, maar o, zo veel humor! Leuk als je ff wilt relaxen, ha ha.
Kortom, als je even wilt lachen, dan moet je gaan!

Ik ben druk bezig met de vakantievoorbereidingen; nog wat shirtjes kopen, boeken gehaald bij de biblioheek voormezelf en de kids om mee te nemen (en direct maximaal verlengd). Ik verzamel wat tijdschriften voor op het strand. Verder probeer ik even een beetje in vorm te komen voor het strand; elke dag even mijn buikspieren trainen en morgen ga ik nog even weer baantjes trekken in het zwembad.
O, deze week nog heel voordelig een supermooi (nep)leren jasje gekocht voor maar 25,00 euro zien? Kijk maar:
No even genoeg geblogt, tot over een paar dagen, groetjes van blogmama Linda!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie! groet Blogmama Linda