woensdag 25 juli 2012

het zomert!

Het is eindelijk zomer! Heerlijk. Ik ben dan wel snotverkouden; ik geniet ontzettend van deze temperaturen. Gistermiddag met de jongste naar het consultatieburo geweest voor zijn laatste DKTP-vaccinatie. Hij deed de testjes nu heel goed. Een half jaar terug was het een ramp; had Daniel geen zin om mee te werken (alleen maar huilen en was zijn stokwoord; nee, nee en nee, doe ik niet....komt me bekend voor trouwens ha ha ha!). Uitslag van de test; niet cooperatief! Nu vond Daniel alles leuk. Werkelijk een heel verschil met de vorige keer. Nou moet ik zeggen; deze consulatatieburo-arts was ook super leuk met kinderen. De vorige was ietje pietje zakelijker (lees; minder kindminded...). Ik heb snel een kiekje gemaakt, toen Daniel met de oogtest bezig was; Is het niet schattig? O, en dan nog onder de waterpokjes....

MMmm, na ons bezoekje aan het buro, hebben we nog even snel een nieuw zwembadje gekocht. Het is denk ik het 10e badje, maar ach. Het staat garant voor superveel waterpret. Ik ga ook wel eens naar een openluchtzwembad hoor, maar dan zit ik daar bij zo'n pierebadje, want mijn jongetjes mogen nog niet in het diepe ...zie je me al zitten;-)!! Nee, dan liever lekker onze tuin. Met een paar waterpistolen en het juiste vriendje (lees; een jochie dat luistert naar andere moeders...) is het heerlijk toeven in onze tuin. Kijk maar:
 Ik ga lekker op mijn terras zitten, krantje lezen en...met een schuin oog mijn kids in de gaten houden;), groet blogmama Linda

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie! groet Blogmama Linda