woensdag 11 juli 2012

Kleurexplosie!

Dag allemaal; ik heb vanmorgen mijn huis aan de kant gemaakt; ik doe dit elke woensdagochtend. Ik er hulp bij hoor, een topper van een schoonmaakster, en ze is nog gezellig ook. Maar goed; ik heb wat spullen verplaatst. Zo had ik een bloemenvaas gesopt en even op de keukentafel gezet. Tegen de wand heb ik even een doek van me neergezet. Ik wil het namelijk gaan ophangen bij ons in de keuken. Ineens valt mijn oog op de volgende opstelling; ik vind het supermooi en ik besluit er een foto van te maken. Zoveel kleur en dan die fruitschaal er voor en de bloemenvaas...ik vind het een plaatje! Een zeer kleurig geheel waar ik superblij van word. Vervolgens heb ik de bloemenvaas gevuld met roze hortensia's uit eigen tuin en nog een foto gemaakt. Zie het resultaat van deze kleurexplosie!
Kunnen we wel gebruiken toch op deze regenachtige dag;)! groet blogmama linda

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie! groet Blogmama Linda