zondag 15 juli 2012

De batterij opladen!

Zo, ben ik weer. Na een heel bewogen week kan ik wel zeggen. Heerlijk weekendje bijgetankt. Was wel nodig. Blij om te horen dat ik niet de enige ben die af en toe ''even de batterij weer moet opladen''. Wat me dan heel goed doet is horen van andere moeders dat ze dit ook (heel) regelmatig hebben. Vriendin vertelt me dat ze , nu haar kinderen naar school gaan, ze veel meer rust heeft gekregen. Goed ook voor je relatie hoor Lin (partner laat een grijns zien....waaruit hij laat blijken het helemaal eens te zijn met zijn vriendin!...). En we hebben echt serieus overwogen nog voor een 3e kindje te gaan, maar nee hoor, het is prima zo!
Kortom; ik heb een heerlijke middagje gehad met vrienden. Maar ook heb ik gehoord dat ik beter om mezelf moet denken! Ik heb de laaste tijd last van mijn rikktetik...gaat ie zomaar op hol....heb nu een afspraak op de ''snelle-rikketik''-poli......mmm...k ga maar sowieso wat rustig aan doen geloof ik...en beetje minder koffie is misschien ook een goed idee!!

Maar goed, vandaag even lekker geouwehoerd met vrienden. Er is niets beter dan dat. En dan met vrienden die je je al heel lang kent, waarbij je helemaal jezelf kan zijn. En de kinderen, handig, kunnen het ook heel goed vinden met elkaar. Is zo'n date dus gezellig voor iedereen! ha ha!


Vriend mailde net een aantal foto's door van onze middag, naast het borrelen, zijn we eerst even met zin allen het bos in geweest. Supergezellig. Hee, tot gauw, ik ga relaxen!!!;-), blogmama Linda!!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie! groet Blogmama Linda