maandag 9 juli 2012

Zomer 2012!

Zo, vandaag weer wat voorbereidingen getroffen voor onze vakantie. Ik heb zojuist slippertjes gekocht voor maar 0,99 euro. En ze lopen prima! Verder had ik ik mijn boodschappentas; zonnebrandolie, wat speelgoed voor op het strand (ja ja, de kids zijn dan heeeel tevree), nog wat korte broekjes voor de kinderen, een bikini voor mams (zwart, wel zo veilig ha ha  ha) enne ook nog een prachtig zomerjurkje. Heerlijk blij word ik van deze inkoopjes. Zomer betekent voor mij genieten van buiten zijn met de kids. Als manlief erbij is, is het nog gezelliger uiteraard. Heerlijk biertje drinken (ik vaak een roseetje) en lekker kijken naar de spelende kinderen. Ze zijn bij ons namelijk altijd lief, heel handig;).
Zaterdag was het ook heerlijk toeven in onze tuin; er was een  nichtje op bezoek en ze hebben heerlijk gespeeld in het zwembadje. Op den duur werd het wel iets te dol en kregen ze alle drie een nat pak. Over een nat pak gesproken; mijn jongste zat nu net bij het zwembadje en ja hoor; helemaal natte spijkerbroek!
Hee, ik moet ''hangen''; tot gauw; nog even genieten van mijn zomermomentjes; kijk dan nu naar de volgende kiekjes! tot gauw (Daniel roept nu heeeel hard; MAM ik wil een droge broek!!!!!....)

ps; vanavond even gemakkelijk doen; we eten pannekoeken;) groet, blogmama Linda



O, en ik geniet ook ontzettend van mooie zomerbloeiers!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie! groet Blogmama Linda