dinsdag 10 juli 2012

Idee gevraagd voor kindertractatie!!

Dag lieve lezers. Help; ik moet 2 keer een tractatie maken; mijn jongste gaat namelijk afscheid nemen van 1. de peuterspeelzaal en 2. de creche. Wie heeft er een leuk idee voor een kindertractatie?
Ik wil best iets zelf maken, maar ik heb even geen inspiratie. De tractatie is bedoeld voor kindjes van 2 tot 4 jaar. Het leukste idee krijgt van mij een klein bedankje...namelijk een.....ha ha dat is een verrassing! Dus.... wie o wie helpt deze drukke mama?.....
ps; ik heb de eerste tractatie nodig voor vrijdagochtend...ja ja je leest het goed....nu vrijdag....enne de 2e tractatie is voor over 2wk. Alle sugesties, ideetjes zijn welkom!
Bedankt alvast, blogmama linda :-).

Ik zal de mooiste tractatie-ideetjes op mijn blog zetten; helpen we elkaar mee toch?!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie! groet Blogmama Linda