maandag 23 juli 2012

ziek knuffelig kind...

Zo, zielig. Daniel, mijn jongste is al een tijdje moe, hangerig. Ik dacht dat hij net als de rest van het gezin, aan vakantie toe is! Maar afgelopen zaterdag....ik kleed hem uit om hem te douchen en ja hoor....zit hij onder de rode plekjes. 's avonds zijn deze rode plekjes veranderd in vochtblaasjes....doet me verdacht veel denken aan watterpokken. Maar...Daniel heeft dit al gehad toen hij ongeveer een jaar was. Ik de boeken ingedoken. (ik heb eens een ziekteleerboek gekocht, geschreven door een kinderarts...echt heel handig). Ik zoek, lees en zoals het nu lijkt kan een kind voor een 2e keer waterpokkken ontwikkelen/ krijgen als hij vroeg in zijn babytijd ook heeft gehad....Ik vraag ook nog een bevriende mama (moeder van een vriendje van Njord) en ook zij denkt aan waterpokken. Ik bel voor de zekerheid even de kinder-wijkverpleegkundige van de GGD (Daniel moet namelijk een laatste DKTPvaccinatie hebben morgenmiddag.....) en ook zij geeft aan dat het wel heel goed waterpokken kan zijn. Mmm, vandaag nog een vrije dag, dus kan Daniel nog wat uitzieken. Ik heb net met manlief overlegd wat te doen voor morgenochtend. Hij moet een halve dag naar de chreche, zou dit lukken? Nou ja eerst maar even deze dag bekijken. Njord de oudste is uit spelen bij een schoolvriendje, dus dat scheelt wel. Daniel ligt nu wat hangerig bij me op de bank.
Maar goed, ik ben blij dat t mannetje nu ziek is en hopelijk niet als we met vakantie zijn...

We gaan opnieuw voor ruim 2 wk naar de Oostsee in Duitsland. Om in de sfeer te komen kijk ik even naar de foto's van vorig jaar. Toen zijn we namelijk ook geweest! Mijn schoonzus belde van t weekend nog even. Er is grote kans dat ze ons even komen bezoeken. Gezellig! Alleen kunnen ze niet blijven slapen. We hebben dit keer niet zo'n groot vakantiehuis. Nou ja, of we moeten flink improviseren, ha ha!
Nou, even wat klusjes doen hoor. O, de bel gaat. Mijn zwangere schoonzus komt even buurten. Nou doeg! Tot de volgende keer! groet blogmama linda

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie! groet Blogmama Linda