woensdag 27 juni 2012

Tweedehands speelgoed

Dag! Ik heb zojuist voor 6.50 euro heel veel kinderspeelgoed gekocht. Tja, het is tenslotte crisis enne...ik heb dan wel een baan, maar ik merk dat het geld snel op is aan het eind vd maand. En dan komt er nog eens bij dat ik pech heb gehad met mijn autootje. Ik was vorige wk op cursus in zwolle, beetje krap parkeerplekje  en ja hoor...je raadt het al; ik tegen een paaltje aan! gadverdamme. Eigenlijk mijn hele dag naar de knoppen. Maar goed; nu weer bespaard op mijn manier;). En de kinderen zijn ontzettend blij! (en zijn nu al wel een uur ''zoet'' aan het spelen, ha ha!
Hebben jullie dat ook? Dat de dag (de week, de maand, het jaar...) om  vliegt? Ik heb soms het idee dat ik geleefd word. Maar ik weet heus wel; ik /wij willen dit zelf; een gezin, 2 kleine kinderen, beide een baan die toch wel wat van ons vraagt. Ik betrap mezelf er op dat ik wel eens denk; zal ik als wijkverpleegkundige gaan werken in onze buurt/ regio. En dan wel zo dat ik kinderen van school kan halen? Scheelt ook een hoop centjes Immers geen naschoolse opvang meer nodig), maar ja; ik heb het zo naar mijn zin in mijn huidige baan. Maar dat reizen, of eigenlijk het vroege opstaan, valt me niet altijd mee. Maar ik denk dat ik gewoon toe ben aan vakantie! Nog 4 wk werken en dan, ta da; 2 en halve week naar t strand. Waar heen dan? Nou naar Haftkrug aan de Oostsee in Duitsland. Het is maar 4 uurtjes autorijden (is wel uit te houden met 2 van die bengels op de achterbank...) en dan kom ik weer op de centjes uit; het is heel betaalbaar! Kunnen we lekker veel uit eten gaan enzo. We hebben een huisje gehuurd dichtbij het strand. Maar nu maar hopen dat het zomer gaat worden. Tja, dat is wel weer een risico van dicht bij huis blijven. Hee, even genoeg geblogt (toch niet te deprie overgekomen he?!). Ik hoop voor alle mama's op een mooie zomer!
blogmama Linda;)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie! groet Blogmama Linda