woensdag 6 juni 2012

thuis werken....?

Woensdagavond; ik ga bezig voor mijn werk; ik ben een presentatie aan het voorbereiden. Eigenlijk is het een les. Ik geef als diabetesverpleegkundige groepscursussen aan mensen met suikerziekte (diabetes). Ontzettend leuk om te doen. Ik doe dit samen met een huisarts, een collega-verpleegkundige en een dietist. Elke keer leer ik weer van zo'n groep. En die ervaring en kennis gebruik ik weer in mijn zorg.
Maar goed, nu even een leuke les maken. En eigenlijk ben ik wel een beetje moe, maar ja, soms moet je even doorbikkelen. Nadeel is dat als je moe bent, je minder inspiratie hebt om dingen uit te werken. Maar ik heb vanmiddag ineens een heldere ingeving gekregen; direct een paar kernwoorden opgeschreven, tijdens het koken (wat een multi-tasker he?!) en dus nu even de les goed uitwerken. Willen jullie lezen hoe de cursus is gegaan; houd dan maar mijn blog in de gaten. Groeten van een nu thuiswerkende mama;).

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie! groet Blogmama Linda