dinsdag 19 juni 2012

ren mama ren!

De titel spreekt voor zich denk ik; ik ben de hele dag aan het hollen; vanmorgen opgestaan, dat ik dacht, huh, nu al (6.10uur) en wat langzaam op gang gekomen. Ik heb vandaag werkelijk 2 kleine koffiepauzes gehad. Wat doe ik dan de hele dag? Nou, mijn werkdag begint om 7.45. Lezen mail en overdrachten, dan om 8.00 begint mijn spreekuur. Ik heb een heeeeeeeel gek spreekuur gehad! Werkelijk niets verliep ''normaal''. Al mijn patienten, op dinsdag heb ik een diabetesspreekuur, hadden kleine of grote probleempjes te bespreken en ja, ....je begrijpt het wel; mijn spreekuur loopt uit. En ik moet altijd al erg mijn tijd bewaken, want ik schijn nogal een kletser te zijn. Tja, 1 ding vind ik in mijn werk heel belangrijk; mensen moeten bij mij wel hun verhaal kwijt kunnen. Ik was vandaag vooral een trouble-shooter geloof ik! Zo heb ik wel 3 mensen gezien en gesproken die ontregeld waren met hun suikers en/of hun bloeddruk.
Maar goed; na het spreekuur, ik heb dan 5 mensen gezien; kleine koffiepauze, bijzonderheden overdragen aan de huisartsen en dan alvast mijn visite voorbereiden van eind vd ochtend.
Je raadt het al; ook deze dame (dame op leeftijd, woont nog zelfstandig met han en spandiensten van familie en thuiszorg)...had problemen.
Kortom; ook hier weer actie.
Dan is het pauze, maar mijn hele pauze gaat op aan telefoontjes. Deels ook prima, want liever nu dan aan het eind vd middag, als ik echt weg moet, op tijd sta, om mijn oudste van school te halen!
Na de pauze nog 2 mensen gezien en veel administratie/ regeldingen afgehandeld. Fijn alles weer aan de kant.
Ik verheug me op vanavond; pasta eten met en glaasje wijn; daarna gaat manlief sporten en is de avond....lees de tv....van mij. Geen voetbal, maar een heerlijke thriller of zo.Hopelijk zijn de kindjes moe en slapen ze vlot.
O, 'k ben benieuwd hoe Njord, mijn oudste de tractaties vond (gisteravond nog even gemaakt, kleine chocolade cake-jes (per stuk verpakt....grrrr.....) met een grappig vlaggetje. "t zag er leuk uit kan ik wel zeggen. Mijn zoontje heeft morgen een kinderfeestje en komen er 7 kinderen. Ik heb een speurtocht in de planning, nu maar hopen dat het weer meewerkt;)!     Nou, genoeg geblogt, tot ziens maar weer. een blogmoeder met nekpijn;)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie! groet Blogmama Linda