zaterdag 2 juni 2012

Dag!
Zo, het is zaterdag. Heerlijk. Toch wat langer slapen dan door de week; al is de oudste al om 6.45u wakker; hij speelt eerst lekker op zijn kamer of gaat naar beneden om televisie te kijken. De jongste slaapt normaliter wat langer dan de oudste, als....ja je begrijpt het wel....de oudste hem niet wakker maakt.
Soms is het hier om 7.00u al een dolle boel in huis....dat zijn dan ook wel eens momentjes dat ik denk.....help! En geloof maar niet dan manlief er uit gaat om de kinderen aan te kleden. Nou ja, het is in ieders geval geen 6.00u, zoals op dagen dat ik moet werken....
Ik ben fitter dan de afgelopen 2 dagen. 'k denk dat ik een koutje heb opgelopen. Niet zo gek ook zal als je de temperaturen van nu vergelijkt met afgelopen pinksterweekend. Wat was dat zalig zeg.
Maar goed. Vandaag is het ook zonnig, al is het wel 10 graden kouder...
Zaterdag is in ons gezin vaak een beetje een rommeldagje; boodschappen doen, vanmorgen zijn de jongetjes naar de kapper geweest. Huis een beetje opruimen enzovoort. En 's middags gaan we vaak even naar het voetbalveld. Manlief moet uit voetballen en dan ga ik vaak met de jongetjes even de laatste helft kijken. Vaak zijn er ook andere kinderen, dus ook handig voor mams ; kan ik even relaxen met een tijdschrift of krantje met uiteraard een glaasje cola erbij! Trouwens ontzettend grappig om te4 zien; ik zie meer vermoeide mama's aan de kant (of papa's) die even de kinderen ''los'' laten en zelf even bij komen. Herkenbaar?....;)
Vanavond ben ik van plan even aan mijn grote doek te werken, maar 'k moet wel energie hebben. Anders is een leuk boek ook een goed alternatief. Even genoeg geschreven. Straks nog een paar kleine boodschapjes doen, oa een kadootje kopen voor Opa, en daarna naar 't voetbalveld. Groetjes aan alle blogmama's!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie! groet Blogmama Linda