vrijdag 8 juni 2012

gezinnetje is eind van de week moe!

Vrijdagavond; ik ben laat thuis van mijn werk, maar manlief verrast me met de heerlijkste pasta ooit! En tja, een lekker wijntje erbij. Echt even genieten. Maar de wijn werkt wel op mij in; 'k word er supermoe van;).... De jongens zijn ook moe, de oudste is op schoolreis geweest; de schat! Hij ziet helemaal bleek en hij heeft walletjes onder zijn ogen. Dejongste is ook moe. We brengen de kinderen naar bed en ...'t duurt nog geen eens 5 minuten en ze liggen heerlijk te knorren. Tijd voor een kopje koffie. Samen met manlief zit ik op de bank. Ik lees nog een krantje, manlief is gelijk gefocused op het EK-voetbal. Iedereen lijkt wel in de ban van het EK. Nou, ik voel mijn oogleden al langzaamdicht vallen.... Morgen is het weer weekend, joepie!
Ik heb een tevreden gevoel over deze wk; ik heb 3 leuke werkdagen gehad, en o ja, de cursus van gisteren ging ook goed. 'K zag er een beetje tegen op om dat ik het dit keer deed met een voor mij nieuwe huisarts; nou, dat viel ontzettend mee! Ik sprak vandaag nog na met mijn collega's een ook zij vonden het een leuke cursusmiddag. En niet onbelangrijk; ik sprak 2 cursisten/patienten en zij lieten me weten ook zeer tevreden te zijn. Wat wil je dan nog meer?! O, en niet te vergeten; ik kreeg een heel goed bericht van mijn dermatoloog. Ik heb namelijk vorige wk een verdacht zwart plekje van mijn neus laten weghalen, preventief. Nu, het is gelukkig goed weefsel en om het woord maar te noemen, geen huidkanker. Begijp je, vandaar het extra glaasje wijn; om te vieren dat ik supergezond ben.
Nou, genoeg gekletst; nu lekker nog even relaxen. Fijn weekend alvast! groeten van een blogmama!!!




Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie! groet Blogmama Linda