donderdag 14 juni 2012

moe, maar voldaan!

Vandaag opgestaan om 6.15, met heeel veel moeite; ik kan de laatste dagen moeilijk mijn bed uitkomen; ik lig dan nog zo lekker. Na het douchen snel een broodje gesmeerd en kopje thee gezet. Mijn zoontje haal ik dan tegen 6.40 uit zijn bedje. Ook hij had duidelijk geen zin. Op zulke dagen denk ik wel eens; waarom zijn we eigenlijk buiten de stad gaan wonen? Maar als ik dan weer thuis kom, geniet ik weer ontzettend van mijn mooie huis. Maar goed; wat heb ik vandaag verder gedaan? Werken op de praktijk; ik heb vanmorgen op de praktijkfiets een aantal patienten bezocht. Als ik dan 's ochtends om 8.30 door het Noorderplantsoen fiets, dan heb ik een geweldig gevoel. Een vrij gevoel. Super. Eind van de ochtend werkoverleg gehad. Na de lunchpauze nog wat telefoontjes en regeldingen gedaan. Helaas krijg ik mijn werk niet helemaal af, dus heb ik een aantal klusjes overgedragen aan mijn collega's. Ik werk deze week maar 2 dagen, omdat ik voor morgen geen opvang kon regelen. Kost me wel een vakantiedag, maar ja, het is even niet anders.
O, en vanmiddag weer een les verzorgd in het kader van een leefstijlcursus voor mensen met suikerziekte. Ontzettend leuk om te doen en ik krijg er zo ontzettend veel energie van. En weer nieuwe ideeen/inspiratie.  Wie weet ga ik nog eens op eigen titel van die leefstijlcursussen geven, met een dietist uit de buurt. Lekker dicht bij huis ook. 'k moet toch iets hebben om over te dromen;)!
Na 'werk werk mijn oudste zoon opgehaald bij een vriendin (weer die opvang he, hoe brij ik het toch rond??...!). Maar goed, fijne vriendin, wilde me wel helpen (toen school besloot om de kindjes zomaar 's middags vrij te geven.....ggrrrrrrr.....niet om de kinderen hoor....maar je begrijpt wel,.... toch??...)
Dus, daarna naar huis; manlief haalt de jongste op; tegen 18.30 zitten we aan tafel aan de boterham. 'k had geen puf om te koken...mama is ook wel eens te moe weet je om verantwoord te koken....ha ha ha
Na het eten de kindjes in bad gedaan en naar bed en ik ga nu dadelijk heerlijk genieten van een heerlijke thriller. En dan straks met manlief even een klein glaasje wijn drinken. 'khoef immers morgen niet te werken....En ik verheug me op morgen, lekker naar de kapper ik kan wel een opknapbeurt gebruiken, zien? klik dan op de volgende link:.... ha ha dacht het niet; grapje! Nou, fijn weekend iedereen. Groeten van blogmama Linda
ps; voor moeder die vinden dat ze wel een leuk kadootje verdienen (en dat verdien je als moeder nu eenmaal af en toe;)... ga dan nu naar limango.com en bestel een leuke tas; deze wk kortingen tot wel 70%, ik heb een gave groene leren handtas besteld voor jawel; 29,00 euro, dus kijken nu, doeg!!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie! groet Blogmama Linda