woensdag 13 juni 2012

woensdag, een regeldag vandaag

woensdag; ik word om 8.30 gebeld door de leidster van de Peuterspeelzaal. Mijn jongste zoontje gaat 16 juli voor 't laatst. Fijn dat de afmelding per mail is binnengekomen. Je ben de laatste weken heel veel bezig met regelen. Mijn vast oppas voor de vrijdagmiddag, mijn schoonmams is afgelopen maandag geopereerd (nieuwe heup) en is dus een tijdje uit de running. En dan heb je dagen als  margedagen, of ineens een vrije middag voor de oudste en tja....regel dan maar weer opvang. Lastig. Maar het lukt me altijd wel weer.
Vanmorgen even boodschapjes gedaan. We gaan vanmiddag op bezoek in het ziekenhuis. Ik heb vanmorgen een leuk bloemstukje gemaakt voor weinig geld. Bij de action koop ik een klein vaasje van 1,30 daarbij oase om het vaasje mee te vullen, een bosje rozen bij de AH voor 2,95. Werkwijze; je vult het vaasje met oase en vult dit met water; je knipt van de rozen een heel stuk stengel af, zodat er nog een kort stukje over blijft. Je vult het vaasje op met de roosjes. Ik heb er wat vrouwenmantel uit mijn tuin omheen gestoken voor wat extra vulling en ta da.......voor nog geen 5,00 euro heb ik een leuk kadootje!
O, ik heb voor de gein op het vaasje 2 fotootjes van de kinderen geplakt. Heeft mijn schoonmoeder ook iets leuks om naar te kijken. En ook handig, want in een ziekenhuis is niet veel ruimte voor veel vazen met bloemen. Ben je nieuwschierig hoe het is geworden; kijk dan op de volgende link:
http://snack.to/puk9shk1
'k ga nu weg naar 't ziekenhuis, tot ziens! een drukke blogmams

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie! groet Blogmama Linda