zondag 24 juni 2012

mama en marketing!

Zo, ik heb een heeel tevreden gevoel. Ik heb eindelijk meer bezoekers op mijn webshop en ook meer kopers! De truc? Heel veel berichtjes achterlaten op andere blogs en heel veel adverteren op advertentiesites met een link naar mijn shopje. Ik vind het tot nu toe steeds leuker worden. Ik heb nu een aantal maanden al een webshopje met kinderschilderijtjes, maar daar is niet veel vraag naar. Sindskort heb ik ook babykleertjes in mijn shop. Ik heb gekozen voor 1 merk en dat is het merk Lief! Misschien kan ik daarna uit gaan breiden met nog 1 of 2 merken. Maar eerst dit proberen. Ik heb er echt lol in. Ik heb voor 100,00 euro heel voordeling ingekocht en verkoop het nu voor ietje meer. Ik verdien er nog niet op, maar ik haal mijn kosten er nu al wel uit. Lastig vind ik om te gaan met kopers die echt alles voor een habbekrats willen hebben....maar ik word er steeds handiger in om met deze koopjesjagers om te gaan, ha ha.
Nee, leuk zo. Ik kreeg vanmorgen het geweldige idee om kleine kraamsetjes/ kraampakketjes te gaan maken. Ik verklap nog niet hoe dit er uit gaat zien. Maar binnenkort zal ik een proef doen of er vraag is naar zo'n kraampakketje! Hee, groeten van een blogmama (die bijklust ha ha ha)
nog even een link naar mijn webshop; http://www.kinderkunst-lindawoltjer.nl/
Tot ziens!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie! groet Blogmama Linda