zondag 6 januari 2013

Uitwaaien op zondagmiddag!

Dag lieve luitjes; ik wens iedereen het allerbeste voor 2013, inclusief mezelf, ha ha. Ik heb net een flinke keelontsteking gehad en ben m.b.v. antibiotica weer bijna beter. Nu kan ik wel weer lachen, maar ziek zijn met een druk gezin is echt niet om te lachen....
Maarrrrr..... vanmiddag wat leuks gedaan met mijn 3 mannnen; lekker uitgewaaid op het strandje van Schildmeer. De jongetjes hebben genoten; rennen, dollen, met stokken spelen; echt jongens!
Daarna uiteraard een broodje kroket gegeten, supermiddag. O, en we hebben een heel mooi kerkje bekeken in het dorpje Marsum, echt heel schattig.
De jongetjes liggen vanaf 19.00 in hun bedje. Met tegenzin, maar gelukkig waren ze wel heel moe. Morgen begint school weer en dan moeten ze wel een beetje fit zijn;).
Ik kan helaas geen fotootjes plaatsen...ik probeer het morgen nog wel even weer.
Groeten van blogmama Linda

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie! groet Blogmama Linda