donderdag 20 december 2012

Kerststukjes!

Dag, ook zo'n zin in kerstvakantie? Ik heb gistermiddag kerststukjes gemaakt met mijn 2 jongens, was heel gezellig, kijk maar.
Heb vandaag een vrije dag genomen, omdat de jongetjes vanmiddag vrij zijn. Ze hebben vanavond een kerstfeest op school. De hele week hebben ze de kerstliedjes gereperteerd thuis (tijdens het eten, het omkleden, met naar bed gaan...). Het leek wel een soort van competitie tussen die 2 van ons; een soort voice of christmas of zo! ik heb me rot gelachen! Wordt vast gezellig vanavond. En daarna hebben de kinderen kerstvakantie.
Mijn man is morgen thuis, ik moet nog even 1 dagje werken en dan fijn kerst vieren!
Ik ga nu nog even fijn de krant lezen. Het is heerlijk rustig in huis. Verder wil ik nog wat foto's bewerken, een paar kerstkaarten schrijven en heerlijk aanlummelen.




Ik heb voor 1e kerstdag een leuk restaurantje geregeld; gaan we lekker uit eten met mijn schoonouders. En de 2e kerstdag gaan we als gezinnetje lekker aanlummelen. Eerst met z'n allen uitslapen, nou ja, de kids tot 8.00 en wij tot 9.00.. . De kinderen zijn dan al een uurtje beneden en kijken fijn tv;), heerlijk als je kinderen wat ouder worden hoor ha ha ha. Een jaartje terug kon dat nog niet en dan was ik meestal vroeg op, samen met de kids, maar dan was ik 's avonds vaak heel moe en lag ik regelmatig al om 21.30 in bed. Nu kan ik weer heerlijk een lange avond genieten, samen met mijn man, heel fijn!!
Nou, ik zou zeggen; iedereen een fijne kerst en tot gauw.
Groeten van blogmama Linda

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie! groet Blogmama Linda