maandag 28 januari 2013

maandag, wasdag!

Mijn hele huis ruikt naar kaneel en vanille. Ik heb zojuist een poffert gebakken. Dit is supergemakkelijk (en lekker). Ik maak dit vaak op maandagen, als ik moet rijden voor zwemles. Njord gaat samen met een jongetje uit zijn klas en wij ouders rijden dan om de beurt. En als ik dan thuis kom, dat is tegen 17.00, dan kan ik de poffert opwarmen en direct met de kinderen eten. Mijn man is vaak pas tegen 18.00 thuis en eet dan na ons. En wat ook fijn is, als je de poffert in de pan hebt, dit duurt 2 uur, dan kun je intussen mooi je klussen doen. Dus ik heb de bedden verschoond, het huis gezogen, de was opgehangen enne...snif, snif...de schaatsen ingevet en opgeruimd. Voorlopig kunnen we even niet meer schaatsen. Het is hier dooi. Het ijs en de sneeuw is bijna weg;(.  Maar ik heb mijn huisje gezellig gemaakt met 2 bosjes voorjaarsbloemen, kijk maar. Ze staan niet alleen super vrolijk, ze ruiken ook nog eens heel lekker.



Fijne dag verder. Vanavond, mijn eerste Engelse les. Dan ga ik mijn volgende blogje weer in t Engels doen ha ha ha
o, om afscheid te nemen van de sneeuw en ijs, nog 2 leuke kiekjes van mijn kids in de sneeuw!!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie! groet Blogmama Linda