zondag 13 januari 2013

lummeldagje!

Zo, net even buiten gewandeld, nou ja, de kids waren op de skelter en wij er achteraan hollen (tjee mijn conditie is slecht zeg, na die griep!). Intussen zijn we weer binnen en spelen de kids op een nieuw kleed in de woonkamer. Ik ben er zo blij mee, mijn man wilde dit eerst niet, maar t is zo gezellig, kijk maar!
Ik ben nu chocolade-cupcakes aan het bakken; ga ik straks met de kids versieren. Nwe hobby van mij en de jongetjes...alleen niet zo fijn voor je lijn ha ha ha. Nou, ja; ik ga vanaf woensdag weer elke week zwemmen, heerlijk! Maar eerst genieten van deze lummeldag met lekkers voor bij de thee.
Morgen weer vroeg uit bed,, ben wel vrij, maar breng de kids naar school, heb 'smiddags zwemles met de oudste en ik moet nog wat leeswerk doen voor een cursus. Maar nu eerst genieten van een vrije dag met mijn gezin. Fijne week iedereen!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie! groet Blogmama Linda