zaterdag 13 oktober 2012

weekend!

Wat kun je soms aan weekend toe zijn zeg! Gisteravond nog een flesje wijn gedronken met mijn lief, nou....je kon me daarna bijeen vegen; ik lag om 21.45 uur in bed (valt nog mee toch?).
Zo, ik heb een ideetje bedacht voor mijn webshopje; ik loop al een tijdje met het idee; kraampakketjes.
Ik heb het volgende pakketje op mijn webshop gezet, nieuwschierig geworden; kijk dan maar eens!
Ik verkoop al een tijdje leren babyslofjes, en daar is veel vraag naar. Nu, een paar artikelen erbij, zoals een leuk rompertje en een grappig kraamdoekje van eigen hand en tada een kraampakketje is ''geboren''!
Vanmorgen even fijn naar de kapper geweest; was hard nodig, ha ha. Mama ziet er weer wat toonbaar uit.
Zo, nu fijn weekend houden! Vanavond naar een leuke kindervoorstelling met manlief en de kids, veel zin in. Een show met verlichte draakjes kijken. De kinderen hebben het er al de hele week over!

O, je moet nog even naar mijn stoere kerels kijken; fijn weekend! xx blogmamalinda

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie! groet Blogmama Linda