woensdag 3 oktober 2012

baaldagje...

Hoi Hoi  Vandaag een superleuke dag hoor tot nu toe; vanmorgen met een vriendin wezen zwemmen, en daarna een bakkie koffie gedronken bij mij thuis met een gebakje (ja, nog over van de verjaardag van Daniel!).
Maar gisteren had ik om het maar gewoon eerlijk te zeggen een baaldag; niets liep lekker, mijn werk niet, met de kids niet, met mezelf niet. En dat terwijl ik volgens mijn horoscoop een topdag zou krijgen. Zo zou ik op werkgebied zelfs voortgang boeken, en succes. Nou ik heb er niets van gemerkt!
Het verliep allemaal wat stroefjes; ik had geen inspiratie, niet voor mijn onderzoeksproject, en ik had al evenmin veel empathie voor mijn patienten. Een van de taken van een praktijkverpleegkundige is het stimuleren van mensen bij het nastreven van een gezonde leefstijl. Nou, ik was gisteren niet gemotiveerd. Hoe moet ik dan anderen motiveren? haha. Nou , dan maar even niet zo enthousiast als anders hoor. \ik ben ook geen supermam. Waar het aan ligt? Laat ik het maar houden op te weinig slaap. Herkenbaar? En na het werk haalde ik mijn kinderen van de BSO (=buitenschoolse opvang). Normaliter vinden ze de BSO echt heel leuk en krijg ik ze bijna niet mee, nu had ik gisteren 2 huilende jochies, die aan mijn (o zo vermoeide !!) been hingen....
Op zulke momenten, denk ik wel eens; HELLUP!!
Maar vandaag was alles weer oke. Kids naar school gebracht en mamalief gaat uit sporten en intussen wordt het huis voor me schoon gemaakt. Geen reden tot klagen dus:).
Hierbij nog wat blije kiekjes van afgelopen weekend; we zijn met de kinderen naar een familiepark geweest, Nienoord te Leek, was super kijk maar. (t was voor Daniel zijn verjaardag, hij is nu vier!)

Tot gauw blogmama's!
ps; de 'grote ' jongen is mijn man; samen met zijn 2 'kleine' jongetjes in een treintje, is het niet geinig?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie! groet Blogmama Linda