woensdag 17 oktober 2012

kaboutervoorbereidingen!

Zo, crea-mama is weer actief geweest! Vrijdagochtend gaat mijn jongste een kabouterwandeling maken, in het bos. En je begrijpt, de kindjes moeten een kabouterpakje aan.
Ik heb een heel geinig mutje gemaakt met een kabouterbaard. Daniel krijgt verder een rood shirt aan, over zijn jasje met een touwriem erom. Ik heb vanmiddag het geheel gepast (met tegenzin van Daniel, hij vind het allemaal maar nix....ahum)! Ben benieuwd hoe lang Daniel morgen zijn mutsje en baardje omhoudt, ha ha ha.
Ik vind het wel jammer dat ik er niet bij kan zijn, maar ik moet helaas werken. Ik zal een vriendin vragen om foto's te maken (haar dochtertje zit in groep 2).
Vanmiddag heeft de oudste een vriendje te spelen gehad. Gelukkig valt de rommel mee. Ja, echt jongens (lees; de jongens van Woltjer!!!!) kunnen er een rommel van maken. En dan heb ik s ochtends net fijn alles aan de kant! Maar goed, ik ben ook vrij gemakkelijk. Als de kinderen spelen, mogen ze van mij best veel. Zo hebben ze vanmiddag een giga-hut gebouwd op de overloop. Een lol dat ze hebben. Gelukkig geen ongelukjes. Ja, is echt lullig hoor, als een kindje van een ander bij jou thuis iets oploopt!
Maar goed, ik heb Njord ook wel eens met een flinke buil en schrammen op zijn kop opgehaald....
Ik duik nu even mijn keuken in om eten te maken, mannetjelief komt zo thuis en dan wil hij op tijd eten. Lief gaat vanavond sporten en ik heb vanavond het rijk alleen, zalig!
Hee, tot gauw! groeten van blogmama LINDA




Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie! groet Blogmama Linda