vrijdag 22 februari 2013

Vrij!

Dagluitjes.  het is vrijdagmiddag 16.15 en ik ga naar huis, Joepie, weekend. Ik heb zo'n leuke werkweek gehad, maar ben nu moe!!
Morgen naar kaboutervoetbal van mijn jongste telg; zo lief om van die jongetjes van rond de 4 jaar te zien voetballen, of iets wat er op lijkt:)
hopelijk is mijn salaris binnen, want dan kan ik weer even leuke kleding halen voor de jongetjes; al hun broekjes zijn kapot, ik schaam me rot, dan begrijp je zeker wel.
Dan zondag een verjaardag van mijn moeder; hoplijk is ze een beetje vrolijk....ze is de afgelopen tijd weer meer depressief...en dat is niet altijd gemakkelijk. Maar goed, we maken er weer wat leuks van.
Maandag weer even koffie drinken met een goede vriendin. En 's middags weer met mijn oudste naar zwemles. O, en school begint weer, dus dat is ook weer wennen, vooral 's morgens, spitsuur!!!
Maar goed eerst relaxen, fijne week iedereen. See you!
Ik hoop dat mijn man een lekkere pasta heeft gekookt, met een lekker wijntje erbij!!!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie! groet Blogmama Linda