zondag 25 november 2012

Sinterklaas!

Dag lieve moeders! De afgelopen week heeft Sinterklaas het heel druk gehad (met kopen en geven van kadootjes). Dit tussen de normale gezinsactiviteiten door, zwemles (Yes, Njord is een niveau hoger joepie), Daniel voetballen, mama werken en op vrije dagen zwemmen, huishouden doen, presentatie voor werk voorbereiden (Yes! goede presentatie gegeven, geeft heerlijk gevoel). Ik ben soms te perfectionistisch en daardoor leg ik de lat wel eens te hoog, herkenbaar??). Manlief was een paar avonden weg, dus ook ik heb de kinderen veel om me heen gehad. Maar, dus ook mama heeft deze week een sinterklaaskadootje gekregen; een supermooi jurkje! (papa vond het zelfs mooi, ha ha ha).




Tevreden gevoel over de week, ik ga nu lekker uitwaaien met man en kinderen! Tot gauw.Groet blogmama linda

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie! groet Blogmama Linda