woensdag 28 november 2012

ren mama ren (niet te snel!)...





Dag lieve luitjes. Ik zit net achter een welverdiend bakje koffie + kerstkransjes (van die mierzoete schuimdingen, echt verslavend, heb er al 4 op...mmmm!). Ik ben zeer tevreden over vandaag; ik heb geen hulp en heb dus zelf mijn huis aan de kant gemaakt. Wat een rommel zeg. Maar goed, het oogt weer. De was redelijk ingehaald, pff zeg. Kijk maar! Net het eten klaar gezet voor manlief, kan hij het vanavond zo op zetten. Makkie voor hem. Ik ben namelijk vanmiddag naar een zorgcongres in Utrecht en ben pas tegen 22.00 thuis. Ik ga even een uurtje eerder van huis, zodat ik in Hoog Catherijne nog even wat kadootjes kan inslaan. Tja, ik probeer altijd efficient met mijn tijd om te gaan:).
De kinderen zijn vanmiddag bij opa en oma, dus dat is ook fijn geregeld. Voor vrijdag heb ik ook opvang kunnen regelen, want de vaste oppas (mijn schoonouders) gaan een weekendje weg. Daniel gaat naar een vriendin, Njord gaat met een vriendje mee van school. Echt super hoor. Ik heb contact met een paar moeders van school en echt; we helpen elkaar regelmatig even uit de brand. Moeders voor moeders noem ik dat altijd gekscherend. Wel erg prettig hoor.
Ik zal zo nog even een vriendin bellen; heeft gisteren een sollicitatiegesprek gehad, ik ben benieuwd. Komend weekend gaan we Sinterklaas vieren en we hebben voor de jongetjes 1 groot kado; namelijk een autorace-baan, electrisch. Heeft mijn man tweedehands gekocht. Gisteravond hebben we de race-baan uitgeprobeerd, nou echt; mijn man was weer even een jongetje van 6! Jeugdsentiment, heerlijk. En weet je waar ik zo'n heerlijk jeugdsentimentgevoel van krijg? Van schaatsen! Ik heb vroeger heel veel geschaatst.
We woonden vroeger aan het water en in mijn herinnering hadden we veel echte ijswinters. En ook vaak in de kerstvakantie. supergezellige tijd was dat.....mmm....kan ik echt nostalgisch van worden....herkenbaar???!!!
Ik hoop dat we snel een ijsperiode krijgen. De kinderen vinden het ook superleuk. We wonen 400 meter van de ijsbaan. O, waar ik o zo blij van word is leuke winterlaarzen. Heb voor een prikkie 40,00 euro, hele hippe snowboots gekocht, zien, kijk maar.
Nou ik ga nog even een paar broodjes smeren voor in de trein. Tot gauw, groetjes van blogmama linda

1 opmerking:

  1. I am truly thankful to the owner of this site who has
    shared this impressive post at at this time.

    My web page ... cellulite treatment

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie! groet Blogmama Linda