maandag 3 september 2012

1e schooldag !!

Dag lieve luitjes. Zo, vanmorgen 2 kids naar school gebracht. De jongste, Daniel, naar groep 1 en Nord de oudste naar groep 3. Njord had (vamorgen met aankleden) nog niet zo veel zin, maar bij t zien van zijn vriendjes was het weer helemaal goed. Mama kreeg wel op d'r kop, want ja, de etui vergeten....mmm, maar verder dus erg opgewekt. De kleine Daniel was superopgewekt, kan ik wel zeggen, zo vrolijk!!
En wat heeft mama gedaan op d'r eerst vrije ochtend alleen?? Eerst lekker naar t zwembad en bij terugkomst bakkie koffie gezet en lekker krantje gelezen aan onze picknicktafel, zalig! Belt mijn schoonma nog hoe t met me gaat, of ik me niet alleen voel. Heel lief kan ik wel zeggen! Maar nee, prima vermaakt kan ik wel zeggen. (maar ik moet eerlijk toegeven, als Daantje nou had gehuild bij t afscheid, tja dan weet ik niet hoe ik me dan had gevoeld!!...k ben een echt emotiemens, moet je weten en al helemaal als het om mijn eigen kinderen gaat, ahum....!)
Om 11.30 kwamen de kinderen uit school en kreeg Daniel een stoetboompje; heel schattig, kijk maar:
Nou ga ik nog even lekker aanlummelen en ook wel even t eten klaar zetten, want direct na school heeft Njord zwemles. Tot de volgende keer, hier nog even een mooi kiekje van zonnebloemen, vers geplukt bij de boer, om nog even dat fijne zomergevoel vast te houden! tot de volgende keer, bloggroetjes van Linda

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie! groet Blogmama Linda